2009年10月18日星期日

给第一团的大家...
在你们身边的时间少之又少,时间匆匆地过了三个月,或许你们对我失望很大,因为我的集少离多...在这里跟你们说声抱歉,就连解散酱重要的日子也可以没出席...我想大家会更十万八千里吧??
真的很对不起让你们失望了...但我还是以你们为荣!第一团,我爱你们.

1 条评论:

  1. we also says sorry to you about not giving u a good luck moment in the period of take care of our CSG1.but we also understand your reason for not coming and we will forever loves and wish your every day will happy .

    回复删除